Bonjour Franx de Montreal. Si je peu t'aider les moi un message ici. Sa sera un plaisir. Je peu to presenter du monde qui connaise le R3 a fonds. Moi je suis sur la rive-sud Ste. Catherine.
.. je ne connaissai pas ce cockpit donc normal .
le seul que j 'ai connu en matiere de business jet fut le L-35 en 1987. oui oui.... je suis un vieux pilote a la retraite. inutile de me le rappeller
.. je ne connaissai pas ce cockpit donc normal .
le seul que j 'ai connu en matiere de business jet fut le L-35 en 1987. oui oui.... je suis un vieux pilote a la retraite. inutile de me le rappeller
moi de meme .. j'ai l'intention de faire les alpes de l'est cet ete du 15 juin au 15 septembre environ j'amene ma rocket , air canada a des tarifs speciaux ca vous dit??
Hi Franx6 and yet another warm welcome to the forum from yet another resident of the British Isles. As for your English, spoken or written, it's a vast improvement on the abilities demonstrated by some of the members on here! Enjoy the bike and the forum, both are the best there is.
Not really. I usually ride alone, or in smaller groups with friends. My buddy sponsors Cruise Don’t Bruise Ride,so I attend that with him,and my neighbor organizes a ride that raises money for service dogs for disabled veterans,I’m volunteering to help him this year.