Clunking Solved

[QUOTE = "MJ, post: 687785, member: 9977"] Por lo que entiendo, fue más común en 2004/2005, pero bueno, si es un error humano, no hay nada que decir que un instalador podría hacer esto en cualquier bicicleta, el anti Judder Spring puede continuar de cualquier manera y el embrague todavía funciona, pero una forma te da lo que tenía de la manera correcta, si lees todas mis publicaciones sobre el tema, enumero los síntomas exactos si necesitas más información, solo pregunta si lo haré intenta explicar con más profundidad MJ [/ QUOTE]
Muchas gracias MJ, estoy leyendo más publicaciones sobre este tema para aprender. Tengo que ver sobre el manual las piezas de las que hablan para identificarlas correctamente y así conocer el conjunto
Entiendo que se trata de todo el conjunto que forma el embrague y el eje actuador
Seguiré leyendo para informarme, muchas gracias por tu información y por la ayuda prestada
 
Bike is back not had time to ride it since i was delivered,but done 500 miles the weekend,cant believe the difference the whole new clutch makes,plus no clunking,my friend was delivering the new rocket so he had one on the truck which i rode round our local track, only 1 mile,I love what they have done to it so different than mine what with the tech spec of the bike i cant fault it,my only thing is sorry it does not look like a cruiser, and is far removed from being what i consider a cruiser, apart from the looks its a great machine
 
But all Rockets are made in England so human or not thats where your bike comes from maybe monkeys but just shows you how clever English monkeys are,just as well they dont use Scottish monkeys who knows what we would be riding
Try this now all Rockets are made in England?? I think MrBloor would argue with you on that one along with the many Triumph factory workers in Thailand
 
Try this now all Rockets are made in England?? I think MrBloor would argue with you on that one along with the many Triumph factory workers in Thailand
Ok use Thai monkeys as long as they are not Scottish ones
 
En mi R3 cuando acelera fuertemente, parece que el embrague no actúa, que patina, que se desliza, por un corto tiempo
Entonces la bicicleta ya está presionando fuerte
Esto ocurre especialmente entre 2500 y 3000 rpm, desde 3000 rpm si acelera fuertemente, también cuesta empujar, pero si acelera un poco más lentamente la motocicleta si responde bien
La moto tiene 30,000 km y es de origen.
 
No idea
 
Sounds like this may be the answer to the problem Ive just posted about with mine
 
Sounds like this may be the answer to the problem Ive just posted about with mine
It fixed my problem,it is the anti judder spring,installed the wrong way round,when the clutch components are assembled the spring goes on first,followed by the rest of the clutch,it does go on either way round,but the wrong way will give you the problem of the knocking when you feather the clutch,like in a full u turn,or you are in the friction zone as some call it,hope you get it sorted.MJ
 
Thanks MJ, I'll get onto it